لوله بازکنی گیشا

لوله بازکنی غرب تهران 0935807750

لوله بازکنی غرب تهران - تخلیه چاه غرب تهران

تاریخ : 15 / 4 / 1399
بازدید : 193
نویسنده : west

لوله بازکنی گیشا شما ‌را با دلایلی که منجر به گرفتگی لوله های میگردند آشنا میکند. اولا لوله کشی فاضلاب ساختمان را به نیروی متبحر و کار بلد بسپاریم تا لوله کشی به نحو درستی اجرایی شود تا حتما لوله کشی با درجه شیب استاندارد صورت گیرد ولی جدای از این موضوع فرهنگ استفاده از دستشویی، سینک ظرف شویی و آشپزخانه در گرفتگی لوله های فاضلاب دخیل بوده که بستگی به استفاده ما دارد. در حالتی‌که توری های نصب شده روی کف پوش چاه فاضلاب حمام، دستشویی و سینک ظرف شویی مانع از آن می شود تا اشیا خارجی و مو وارد لوله شود. دلیل دیگر گرفتگی لوله در مواردی است که از دستمال بهداشتی توالت استفاده می‌کنیم و یا بطور اتفاقی اشیا خارجی وارد لوله و چاه می شود.

انگیزه ما از این نوشته توضیحاتی درباره با علت گرفتگی لوله ها بوده که  لوله بازکنی گیشا سرویس ها و خدماتی را برای هر یک از این مشکلات ارائه می‌دهد که گاهی لازم است رسوب زدایی لوله ها انجام شود که مرکز لوله بازکنی گیشا با گروه متخصصی که دارا است با تکنیک های منحصر به فرد خود که بر گرفته از تجربیات سالیان سال میباشد مبادرت به رفع گرفتگی لوله منزل و محل کار شما در کمترین زمان ممکن می کند با یک تماس شما دوست عزیز خدمات خود را با ارائه ضمانت انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه دارنده جواز کاری می‌باشند و مورد تایید اتحادیه صنف رفع گرفتگی لوله است قیمت های مناسبی خدمت شما ارائه می شود.

رفع گرفتگی لوله به طور تضمینی

رفع گرفتگی لوله با توسعه یافته ترین دستگاه های وارداتی و رفع گرفتگی لوله با در اختیار داشتن محلول های غیرشیمیایی و غیراسیدی از مارک های دارای اعتبار مبادرت به رسوب زدایی ورفع گرفتگی لوله های فاضلاب می‌نماییم و بدون صدمه رساندن به پیکره لوله های فدیمی و جدید شما آن را با کمترین هزینه رفع انسداد می‌کنیم منتطر تماس شما هستیم. لوله بازکنی گیشا سرویس های فنی و ساختمانی ما وفادار به گفته های خود میباشد کافیست یکبار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما باشید.

لوله بازکنی گیشا در حدود سی سال سابقه کاری و دارای تجربه ی کاری بالا و مجوز رسمی است و زیر نظراتحادیه مشغول به کار میباشد. قیمت های این موسسه مناسب و دارای نیروهای کاری خبره میباشد. این کمپانی در تمامی بخش های تهران شعبه دارد، هر زمان که شما تماس حاصل نمایید کمتر از چهل و پنج دقیقه در محل حاضر می شوند و مشکل شما را حل میکنند به طوریکه خدمت کاران ما ابتدا بطور رایگان از محل بازدید می کنند. لوله بازکنی گیشا آماده ی عقد قرارداد با ارگان های دولتی و شرکت ها، هتل ها، رستورانها و مجتمع های مسکونی درسراسر تهران است.

خدمات مجموعه لوله بازکنی گیشا به قرار زیر است:

تخلیه چاه و تخلیه سپتیک

کفتراشی و لایروبی سپتیک

رفع گرفتگی لوله، رفع نم و رطوبت، رفع گیرچاه فاضلاب

رفع گرفتگی لوله باپمپ تراکم هوا و  تخلیه چاه باپمپ های آبکش. تخلیه چاه باپمپ لجن کش

تخلیه چاه با تانکر شش هزار لیتری و باز کردن لوله و حفاری چاه و تعمیر آن و در نهایت تبدیل چاه کهنه به جدید در لوله بازکنی گیشا

تعمیرات ساختمان و نصب دستشویی خارجی، تعویض شیرآلات و رفع بوی بدفاضلاب

همشهریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های کاری ذکر شده با شماره های ما تماس حاصل نمایید. رفع گرفتگی لوله و مشکلات آن به صورت ارزان و فوری و حتی شبانه روزی به شما ارائه می گردد.

گاز فاضلاب و جلوگیری از نشر گازها

این گاز ترکیبی از گاز های معدنی میباشد که با کارایی غیر هوازی باکتری ها (باکتری هایی که نیاز به هوا ندارند) بر روی لجن و فاضلاب تکثیر می شوند و بوی نامطبوع آن ها پخش می شود. لوله بازکنی گیشا برای جلوگیری و رفع بوی نامطبوع موارد زیر را توصیه میکند:

1)به کارگیری افراد متبحر و با تجربه برای لوله کشی اب و فاضلاب.

2)بازدید و کارشناسی به وسیله نیروهای کارشناس لوله بازکنی گیشا و تشخیص مصالح مناسب و لوله های مقاوم در ساخت

3)تماس با نیروی کارشناس برای رسوب زدایی لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی های احتمالی حداقل سالی یک دفعه

4)بازدید مکرر چاهک سرویس بهداشتی، حمام، اشپزخانه و راه آب های فاضلاب.

5)بازدید ماهیانه از مخزن سپتیک لجن گیر چاه.

6)تماس با کارشناس حرفه ای در لوله بازکنی گیشا برای بازدید از چاه فاضلاب برای تشخیص حجم باقی‌مانده برای تخلیه چاه یا این که لایروبی و شستشوی مسیر کانال فاضلاب و احتمالأ لایروبی وکف تراشی چاه و احیای مجدد چاه.

7)به کارگیری محلول های پاک کننده فاضلاب برای گندزدایی و ضدعفونی نیز بسیار اثرگذار است و حداقل ماهی یک مرتبه سفارش می شود.

رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه جامداتی میباشد که از لوله های فاضلاب وارد می گردند. بعضی وقت ها وجود مواد مختلفی نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، سبب تولید لایه ای مقاوم به آب می‌گردد که ‌این بستر ضد آب سرتا سر پیکره ی شبکه فاضلاب را می پوشاند و از نفوذ آب در چاه خودداری می‌کند. همین قضیه منجر ریزش چاه گردیده که از علائم پرشدن چاه فاضلاب می شود به بوی بد فاضلاب در ساختمان, بالا زدن آب دستشویی و گرفتگی سرویس بهداشتی, گشوده نشدن سرویس بهداشتی, وجود حشره ها موذی مثل سوسک در ساختمان و عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود میاید که به علت کم بودن قطر چاه و نداشتن انباری، چاه مالامال از این مواد شده و پر میشود.

لوله بازکنی گیشا ارائه دهنده انواع رفع گرفتگی لوله می‌باشد. لوله در شرایطی که به صورت کامل باز نشود سبب تولید مشکلاتی میگردد. شهروندان گرامی می بایست اعتنا نمایند که رفع گرفتگی لوله را به یک شخص کارشناس در لوله بازکنی گیشا بسپارند.

در آوردن تلفن همراه از دستشویی

برای خارج کردن اشیایی مثل گوشی و ساعت از سرویس بهداشتی نیاز به گیره ی خاصی است. بدترین تصمیم در ‌این موقعیت این میباشد که با دست مبادرت به خارج کردن شی از چاه سرویس بهداشتی فرمائید. در صورت وارد کردن دست خویش در دستشویی ممکن میباشد دست شما در چاه دستشویی گیر کرده و شرایط سخت تر شود. لوله بازکنی گیشا تضمینی بصورت شبانه روزی و 24 ساعته در گیشا بصورت تمام وقت به وسیله کارمندان متبحر کف تراشی چاه فاضلاب و ته تراشی چاه فاضلاب را انجام می دهند که در ابتدا برای تشخیص گرفتگی لوله از دستگاه های مخصوصیاستفاده می کنند.

در آوردن انگشتر از چاه

خارج کردن اشیا قیمتی امری مهم و ضروری است. زمانی که انگشتر در دستشویی ایرانی یا که خارجی می افتد در این موقعیت برخی اشخاص با دست مبادرت به خارج کردن انگشتر از چاه سرویس بهداشتی می‌نماید که ممکن است انگشتر به درون چاه دستشویی سقوط کند و دیگر دسترسی به آن ممکن نباشد پس بهتر است این کار را به سرویس لوله بازکنی گیشا بسپارید تا اشیا قیمتی را خارج کرده و یا در صورت لزوم تخلیه چاه را انجام دهد.

بازکردن سینک ظرف شویی

جرم گرفتگی لوله ها و نازک شدن قطر لوله نیز از سایر عارضه های گرفتگی لوله های فاضلاب می‌باشد که موسسات لوله بازکنی گیشا برای لوله بازکنی فاضلاب از دستگاه های تراکم هوا و فنر برقی کمک می گیرند. این دستگاه ها قادرند انواع مختلف گرفتگی را بدون هیچگونه آسیب رساندن به لوله ی فاضلاب برطرف کنند.

ضرورت تخلیه چاه

آیا می دانید تخلیه چاه لوله بازکنی گیشا از ریزش چاه پرهیز میکند و هر چاه برای خودداری از این خطر نیاز به بازدید هر ساله دارد؟ تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه در لوله بازکنی گیشا مانع از فرسوده شدن چاه و خطرات جانبی آن میگردد این مخاطرات خیلی حساس و قابل توجه هستند و باید جدی گرفته شده و به آن ها توجه کرد و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به‌ این دستور سبب بروز رویدادها جبران ناپذیر خواهد شد. در‌صورتی‌که بیشتراز 3 سال میباشد که چاه فاضلاب خویش را تخلیه نکرده اید لوله بازکنی گیشا تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله را برایتان انجام می دهد. عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری برای هر چاه میباشد که برای انجام آن به ابزار و امکانات خاصی نیاز میباشد. بایستی عملیات باز‌بینی شرایط چاه توسط نیروهای لوله بازکنی گیشا صورت گیرد تا نیاز چاه به تخلیه تقریب زده شود با این عمل چاه سلامت ما‌نده و از ریزش چاه فاضلاب پرهیز خواهد شد.

برای تخلیه چاه به ابزارهای تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این امکانات به یک نیروی فعالیت حرفه ای نیاز میباشد. لوله بازکنی گیشا با داشتن به روزترین وسایل باز کردن لوله و تخلیه چاه منجر به جلب رضایت مشتریان میشود. لوله بازکنی گیشا با داشتن پمپ های لجن کش و آبکش و همینطور تانکر کوچک و بزرگ استفاده مینماید.

هزينه و نحوه پرداخت: شما مي توانيد پس از ثبت درخواست خویش در لوله بازکنی گیشا و بازديد کارشناس مربوطه، به طور آنلاين، اعتباری و يا به طور نقدي مبلغ هزينه مرتبط با انجام سرويس را پرداخت نماييد. لوله بازکنی گیشا ارائه دهنده سرویس های ساختمانی و تاسیساتی آماده است تا در سراسر محدوده و حومه سرویس های خویش را به همشهریان عزیز عرضه نماید. لوله بازکنی گیشا با داشتن سوابق طولانی در این باره سرویس های خویش را با شایسته ترین کیفیت و مطلوب ترین بها ارائه می‌دهد. پرسنل و سرویسکاران این موسسه متشکل از اشخاص آزموده و حرفه ای است.




مطالب مرتبط با این پست :